Teraz jest 2020-02-26, 23:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-06-15, 15:16 

Hallo liebe Kolleginnen und Kollegen!

Ich möchte Euch mein neues Projekt vorstellen und Euch zur kostenlosen Mitgliedschaft einladen.
Das Projekt heißt http://www.uebersetzer-finden.de und ist ein modernes, übersichtliches und suchmaschinenoptimiertes Verzeichnis für Übersetzer, Dolmetscher und Lektoren.
Es ermöglicht Euch, von den Auftraggebern bundesweit oder auch regional online gefunden zu werden - selbst ohne eigene Homepage.
Wer von Euch keine eigene Homepage hat, kann sich eine ansprechende Internetpräsenz erstellen. Wer dagegen schon eine Homepage besitzt, kann durch den Eintrag und die Verwendung gezielter Keywords die Platzierung in den Suchmaschinen verbessern. Den potenziellen Auftraggebern dagegen ermöglicht das Portal eine einfache und effektive Suche.

Ich biete den ersten 50 Mitgliedern eine kostenlose Jahresmitgliedschaft an, da ich das Portal fürs Erste einfach mal füllen möchte. Nach Ablauf des ersten kostenlosen Jahres könnt ihr die Mitgliedschaft problemlos kündigen oder gerne verlängern. Sobald sich die 50 Mitglieder angemeldet haben, gebe ich hier im Forum rechtzeitig einen Zeitpunkt an, ab dem die kostenfreie Mitgliedschaft nicht mehr möglich sein wird.

Wer also mag, ist herzlich eingeladen, sich für eine kostenlose Jahresmitgliedschaft bei http://www.uebersetzer-finden.de anzumelden. Bitte wählt dabei aus den Profilen STANDARD und PROFI.
Das PREMIUM-Profil ist für die kostenlose Mitgliedschaft gesperrt.

Die auf der Homepage aufgeführten Preise gelten erst nach Anmeldung der ersten 50 Mitglieder - ihr bekommt also garantiert keine Rechnung, da ich hier rechtzeitig Bescheid sagen werde.

Wichtig wäre mir Eurer Feedback über eventuelle Probleme mit der Seite, Anregungen etc., damit sie verbessert werden kann, bevor es richtig losgeht. Die vollständige Webadresse lautet:
http://www.uebersetzer-finden.de

Wenn ihr Fragen habt: ich beantworte sie gerne, meldet Euch einfach!

Mit kollegialem Gruß
Anna Janaszkiewicz

Ostatnio edytowano 2009-06-16, 15:32 przez janaszka, łącznie edytowano 4 razy

Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-15, 15:24 

P.S. Habe gerade den Post über SPAM gelesen und hoffe, meine Anzeige wird nicht als solcher betrachtet.

Mein Angebot ist kostenlos, ist nicht in gebrochenem Englisch sondern - wie ich hoffe - in einwandfreiem Deutsch verfasst ;), ich interessiere mich wirklich für Sprachen - und somit ist es kein SPAM.

Und außerdem bin ich schon seit 2006 Mitglied hier, auch wenn ich nicht gerade regelmäßig poste ;).
:)

Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-15, 19:39 

Ich glaube dein Post erfüllt alle Voraussetzungen dieser Rubrik (Kleinanzeigen) und wird sicherlich nicht als Spam eingestuft.

Die Idee scheint übrigens gut zu sein; so gut daß sie glatt von mir sein könnte ... :lol:

PostNapisane: 2009-06-16, 11:27 

Vielen Dank, ich fühle mich geehrt :wink: .

Ich hoffe aber trotzdem, dass außer Lob noch (konstruktive) Kritik kommt, um die Seite noch User-freundlicher zu optimieren.

Ostatnio edytowano 2009-06-16, 15:24 przez janaszka, łącznie edytowano 1 raz

PostNapisane: 2009-06-16, 15:18 

Jeszcze jedna sprawa: jedna z kolezanek po fachu powiedziala mi wlasnie, ze weszla na te strone i niestety nie odkryla mozliwosci bezplatnej rejestracji, gdyz widoczne sa wylacznie oferty odplatne. Wiec jeszcze raz dla wszystkich, gwoli wyjasnienia:

Jesli wybierzecie profil STANDARD lub PROFI - to wpis JEST BEZPLATNY dla pierwszych 50 osob. Kropka. O tym, ze limit wyczerpany, poinformuje niezwlocznie tu na forum.
Tak wiec - nie bojcie sie, zapisujcie sie! :-).
-----------------------------------------
Noch etwas: eine Kollegin hat mich gerade darauf angesprochen, dass sie die Seite angeklickt und leider keine Möglichkeit der kostenlosen Registrierung gefunden hat, da es nur kostenpflichtige Angebote gibt. Also, noch einmal eine Erläuterung für alle:

Wenn ihr aus den Profilen STANDARD oder PROFI wählt, ist die Mitgliedschaft für die ersten 50 Leute KOSTENLOS. Punkt. Darüber, dass die kostenlosen Plätze belegt sind, werde ich unverzüglich hier im Forum informieren.
Also: keine Bange haben, eintragen! :-)

PostNapisane: 2009-06-16, 17:00 

janaszka napisał(a):
Jesli wybierzecie profil STANDARD lub PROFI - to wpis JEST BEZPLATNY dla pierwszych 50 osob. Kropka.
Nic kropka. Jeśli bezpłatnie, to dlaczego mam podać moje dane bankowe???

Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-16, 17:14 

Tak, kropka :-). Wyczuwam tu cale klebowisko niewyslowionych podejrzen - a nieslusznie ;-).

Podanie danych bankowych jest integralna czescia rejestracji, znana Ci zapewne z portali typu e-bay, amazon itp.
Sluzy ona - do chwili zarejestrowania sie 50 osob - wylacznie po to, aby w razie przedluzenia czlonkostwa o dalszy rok mozna bylo sciagnac naleznosc z konta uzytkownika.

Poza tym - dane bankowe nalezy podac wylacznie, wybierajac platnosc w trybie "Lastschriftverfahren" i sa one nota bene przesylane w zakodowanym systemie SSL.
Mozna tez oczywiscie wybrac opcje "Rechnung", wtedy nie trzeba nic podawac.
Aby rozwiac Twe watpliwosci, chetnie wystawie Ci - z gory - rachunek na 0,00 Euro. Wszystkim innym zainteresowanym rowniez. Prosze po prostu o kontakt mailowy na adres: info@uebersetzer-finden.de

Gwoli wyjasnienia: pomysl zaproszeniem 50 osob za darmo, w celu zapelnienia portalu, mialam doslownie w ostatniej chwili, i koszt zmiany procesu rejestracji bylby po prostu za wysoki. Ci z Was, ktorzy zlecali juz kiedykolwiek profesjonalna strone internetowa, wiedza o jakich kosztach mowie.

Pozostawilam wiec wszystko tak jak jest, majac nadzieje, ze cos takiego jak zaufanie jeszcze istnieje.
Zwlaszcza wsrod kolegow po fachu.

Ostatnio edytowano 2009-06-16, 18:04 przez janaszka, łącznie edytowano 2 razy

PostNapisane: 2009-06-16, 17:40 

Übrigens: Vielen Dank an Herrn "fyrhjdt fyhty" aus "36985 tyhtfhy" :-) für die Registrierung.
Deine Bestätigungs e-Mail ist in meinem undelivered-Ordner gelandet, da es die e-Mail-Adresse "dfbhfg@fgnhfg.pl" nicht gibt.
Eine Registrierung incognito geht nicht. Man muss schon die richtige e-Mail Adresse angeben, um sich zu registrieren. Am besten auch den richtigen Vor- und Zunamen, könnte für die potenziellen Auftraggeber hilfreich sein ;-).

Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-16, 18:06 

Co prawda nie jestem adresatem tego ogloszenia, ale ...

wpierw wabi sie gratisami, bonusami etc.., a po roku doi sie krowe automagicznie przedluzajac Vertragslaufzeit (przy braku wypowiedzenia) na kolejny rok. W tym przypadku nie jest sie swieta krowa.

Osobiscie nie preferuje "wymuszanej" lojalnosci. Wszystkim uzytkownikom, zycze dobrej pamieci :)

Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-16, 18:16 

Tak, procedury takie sa mi znane i tez ich nie pochwalam. Uwazam jednak, ze nie nalezy podejrzewac kazdego profilaktycznie o stosowanie tychze. Ja ich nie stosuje.

I nie wymuszam niczego ani tez nie wabie - po prostu oferuje darmowe czlonkostwo dla kolegow z branzy.
Co z tego mam? Alez mam, mam. Az taka bezinteresowna to nie jestem.
Mam z tego po prostu to, ze moj portal nieco sie zapelni i bedzie sprawial lepsze wrazenie. A to juz bardzo duzo w poczatkowej fazie projektu.

Jesli natomiast chodzi o automatyczne przedluzenie i formy wypowiedzenia:
dokladnie z tego powodu na poczatku rejestracji wyswietlaja sie AGB, w specjalnym okienku, w ktorych wyraznie okreslone sa warunki i termin wypowiedzenia (Kündigung).

Wszystko jest jawne, przyjawszy oczywiscie, ze potencjalny klient portalu potrafi czytac, z ktorego to zalozenia jednak wychodze.

Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-16, 18:35 

z "wymuszana" mialem na mysli to, ze po przedluzeniu nie ma sie prawa wypowiedzenia... jedynie odstapienie... zreszta, to tylko moje odczucia, dla innych moze to pasic.

A Start up jak to start up... musi kiedys na siebie zarabiac, dlatego zycze ci sukcesu i dojne stadko krow :)

PS. I wrzuc se jakiegos Adsens'a na strone.

Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-17, 09:07 

Zastanawiam się nad powodem Twej złośliwości, i nad tym, dlaczego w tak pogardliwy sposób życzysz mi stadka „dojnych krów“. Podobo każdy widzi świat na swoje podobieństwo. Czy zatem Ty tak postrzegasz swych klientów /interesentów? Zreszta to Twoja sprawa, ale ja określanie klientów mianem „dojnych krów“ uważam za obraźliwe.

Ale może to nie nawet nie chęć obrazy, moze po prostu - na zasadzie psa Pawlowa - zadziałał mechanizm obronny dzisiejszych czasów: nie można zaoferować czegoś bezpłatnie, nie narażając się przy tym na zarzut oszustwa, pazerności i chęci wzbogacania się czyimś kosztem.
Tak samo jak nie można zagadać do płaczącego dziecka na ulicy bez narażania się na oskarżenie o pedofilię lub zamiar porwania.

Żadnego Ad sensa nie będę „se“ wrzucać – bardzo dziękuję za radę, ale nie skorzystam, gdyż portal wlasnie nie ma być dojną krową, zaśmieconą beznadziejnymi reklamami.

Reasumując: oferta obowiązuje, kto ma ochotę z niej skorzystać jest mile widziany, otrzyma z góry (lub 'z dołu', jesli nie chce z góry) rachunek na 0,00 Euro, i nie musi podawać żadnych danych bankowych, decydując się na opcję „Rechnung“.
Kto nie chce korzystać – proszony jest o powstrzymanie się od bezsensownych komentarzy.

Wszelkie uwagi nadal mile widziane - o ile będą one w kulturalnej formie.

A teraz - nie straciwszy mimo wszystko wiary w kulturę osobistą homo sapiens - proponuję spuścić zasłonę miłosierdzia na koniec tej sceny.

Ostatnio edytowano 2009-06-17, 11:22 przez janaszka, łącznie edytowano 1 raz

Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-17, 11:19 

An diejenigen von Euch, die sich angemeldet haben (10 Leute bisher):
Eure Rechnungen - für 0,00 Euro - gehen mit der heutigen Post raus.

Do wszystkich osob, ktore zarejestrowaly sie do tej pory (10 osob): rachunki opiewajace na kwote 0,00 Euro zostana dzis wyslane do Was poczta.

Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-17, 17:08 

A gdzie ty tam wyczytalas moja pogarde? Glodnemu zawsze chleb na mysli...

Powiem ci tak, kazdy sobie intepretuje czyjes slowa na swoj sposob, zatem mysl sobie co tam sobie wymyslilas. Nie bede sie bawic w poprawnosc polityczna, bo to dopiero jest robienie z ludzi idiotow i kretynow, a takowego z ciebie nie chcialem zrobic. Moze to docenisz.

Moglem "lojalnych klientow" nazwac prośnymi lochami albo dojnymi malpami ;] ... whatever, zeby bylo smieszniej.... ale wzialem znany potoczny frazes - "źródło dużego i stałego dochodu".

A to ze dla ciebie krowa kojarzy ci sie jedynie z czyms obrazliwym, coz, musisz sie pogodzic ze swoim losem, ze do wszystkich bedziesz miec pretensje, bo czepiasz sie malostkowych rzeczy.

[nie wiem jak ty, ale jak ja mowie cos wprost to mowie wprost, gdybym chcial obrazic twoich klientow, to bylbym to wtedy zrobil i do tego dorzucil dla gwoli jasnosci jakas wiazanke bluzgow, ze chce obrazic ... nie lubie niedopowiedzen]

Odnosnie reklam, juz widze, ze o tym zadnego pojecia nie masz... dobry adsense kontekstowy [alternatywnie do tego AdWords - reklama jest dobra dzwignia start upa; moze wygenerowac ruch na stronie dla adsense] to taki, ktory nie psuje layoutu, a ktory moze wygenerowac jakis zysk, z ktorego mozna oplacic wydatki i zwolnic uzytkownikow z oplat czlonkowskich lub je zmniejszyc... ale coz, widac, ze wolisz doic krowe bo z tego lepszy zysk, no i pewniak. "Czy zatem Ty tak postrzegasz swych klientów /interesentów?" [ze tak zacytuje klasyka].

I na koniec, nie chcialem, nie mialem i nie mam zamiaru cie obrazic. Wyrazilem swoj poglad, zyczylem ci sukcesu [ba! i to nawet bez ironii!], rowniez ekonomicznego [i tu dalem ci tipa, wkoncu nalezy szanowac swoich klientow i nie uwazac ich za "jedyne zrodlo dochodow" => dojna krowe].

A to, ze ty wyczytujesz "cos tam, cos tam" [tez klasyka] miedzy wierszami, to juz robienie z igly widly...

PS. A ja upraszam o powstrzymanie "bezsensownych komentarzy" do komentarzy.

Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-18, 09:43 

Obrazek

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1